نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار تیم یوونتوس

آخرین اخبار تیم یوونتوس

یوونتوسی ها چهارشنبه ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگی به مصاف تیم اسپتزیا خواهند رفت و این در حالی است که یوونتوس در 3 دیدار قبلی، یک پیروزی و دو تساوی به دست آورده است.

 

دیبالا:

 

ماسیمو آمبروسینی در مورد ورود پائولو دیبالا به رم صحبت کرد: من روی دیبالا تمرکز می کنم، عملکرد او مرا مجذوب می کند زیرا در حال حاضر این ضربه مهیج و غیرمنتظره بوده است. باید ببینیم یوونتوس از فروش او ضرر خواهد کرد یا خیر.

 

مصدومان:

 

به گزارش اسکای اسپورت، دی ماریا فردا در اختیار یوونتوس خواهد بود، اما هدف ماسیمیلیانو آلگری این است که او را در بهترین حالت خود برای بازی مقابل فیورنتینا و مهمتر از همه برای بازی مقابل پاری سن ژرمن داشته باشد. در حالی که بونوچی برای بازی با اسپزیا در دسترس نخواهد بود اما می تواند برای دیدار مقابل ویولا بازگردد. همچنین هدف کاپیتان یوونتوس این است که او در بهترین حالت خود برای دیدار مقابل فیورنتینا و پاری سن ژرمن باشد.

 

پارادس:

 

جانلوکا دی مارتزیو وضعیت مذاکرات بین یوونتوس و پاری سن ژرمن برای پاردس را بررسی کرد: اگرچه مربی پاری سن ژرمن، توافق بین یوونتوس و پاردس را اعلام کرده بود ولی پیشنهاد فوق العاده ی ارسنال برای پارادس اوضاع را تغییر داد و حالا همه در انتظار مشخص شدن وضعیت نهایی این بازیکن هستند.

 

رونالدو:

 

ایوان زازارونی، مدیر کوریره دلو اسپورت، درباره احتمال حضور کریستیانو رونالدو در ناپل گفت: رونالدو نمی‌خواهد به ناپل بیاید، مطمئناً این موضوع را می‌دانم. نه برای شهر ناپل یا برای هواداران ناپولی. چون معتقد است ناپولی نمی تواند به بازی های دور دوم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

 

ارتور ملو:

 

همانطور که توسط Calciomercato.com گزارش شده است، اسپورتینگ لیسبون برای آرتور فشار می آورد، در این راستا، در حال حاضر اولین تماس ها بین طرفین با شانس موفقیت خوب وجود دارد. مذاکرات بین یوونتوس و اسپورتینگ لیسبون با تمایل باشگاه یوونتوس برای پرداخت دستمزد بازیکن پیش می رود و یووه حاضر است بخشی از حقوق این بازیکن را هم پرداخت کند.

 

پوگبا:

 

رئیس اتحادیه فوتبال فرانسه درباره وضعیت پوگبا با میکروفون RMC Sport صحبت کرد. نها فقط شایعه هستند و امیدوارم همینطور بمانند، زیرا من پوگبا را دوست دارم و امیدوارم این موضوع منجر به حذف او از تیم ملی برای جام جهانی بعدی نشود.

 

ساوویچ:

 

ایجنت سرگئی میلینکوویچ ― ساویچ، هافبک متولد 1995 لاتزیو و تیم ملی صربستان در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت، از علاقه یوونتوس به این بازیکن می نویسد: یووه روی میلینکوویچ ― ساویچ؟ در یوونتوس همه این بازیکن را دوست دارند. من در گذشته بارها در مورد او صحبت کرده ام. اما واقعیت در حال حاضر این است که پروژه سرگی برای آنها بسیار گران است. در واقع یوونتوس این بازیکن را می خواهد ولی حاضر به پرداخت رقم مورد نظر نیست.

 

رانیری:

 

کلودیو رانیری، سرمربی سابق یوونتوس، در مصاحبه با «La Gazzetta dello Sport» ، از جمله در مورد سری آ می گوید: این یک سری A زیبا است، اما اگر یادتان باشد قبلاً آن را پیش بینی کرده بودم. شش تیم را ببینید که مدعی هستند و باید ببینیم ایا توقف جام جهانی بر روی آنها تاثیر می گذارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: